Samsung Mobile Care asigură acoperirea daunelor pentru dispozitivele mobile Samsung, oferind siguranță și protecție în cazul situațiilor neprevăzute

București – 14 Septembrie 2018 –  Samsung introduce Samsung Mobile Care, noua metodă de asigurare a telefoanelor Samsung pentru daune accidentale*.

Garantată de Allianz Global Assistance, Samsung Mobile Care este singura poliță de asigurare pentru clienți în care repararea dispozitivelor mobile Samsung este efectuată de tehnicieni autorizați Samsung, folosind piese originale Samsung.

“Viața este imprevizibilă, așa că la Samsung vrem să oferim clienților noștri siguranță atunci când folosesc dispozitivele mobile. Având un serviciu de reparații garantat și serviciul de relații cu clienții susținut direct de Samsung, ajutăm la menținerea funcționalității și duratei de viață a dispozitivelor mobile”, a declarat Ionuţ Gherghe, director al diviziei Customer Service în cadrul Samsung Electronics România.

Creat pentru neprevăzut

Cu o asigurare completă a daunelor, Samsung Mobile Care este destinat situațiilor neprevăzute. Dispozitivele sunt asigurate împotriva tuturor deteriorărilor accidentale care limitează funcționalitatea dispozitivului, inclusiv deteriorarea ecranului. Utilizatorii pot solicita acest serviciu de două ori pe parcursul poliței lor de asigurare de doi ani.

Standarde ridicate Samsung

Samsung recunoaște importanța extinderii duratei de viață a dispozitivelor mobile și contribuie la menținerea calității și valorii reziduale originale. Din acest motiv, tehnicienii autorizați Samsung vor efectua întotdeauna reparațiile dispozitivului ca parte a pachetului Samsung Mobile Care, folosind numai componente Samsung verificate.

Pe parcursul procesului de revendicare, clienții vor vorbi întotdeauna direct cu agenții Samsung și tehnicienii cu expertiză.

Înregistrează-te acum

Cu opțiunea de plată în avans sau lunară, Samsung Mobile Care a fost conceput pentru a pune utilizatorul pe primul plan. Clienții pot achiziționa serviciul de pe samsung.com/ro în termen de 30 zile de la cumpărarea noului dispozitiv mobil și au o perioadă de 14 zile după achiziție, în cazul în care doresc să anuleze cererea.

“Samsung Mobile Care oferă un serviciu care este competitiv în preț și oferă clienților noștri servicii de asigurare premium. Vrem să ne asigurăm că toți utilizatorii noștri își folosesc cu drag dispozitivele și că pot continua să o facă, chiar dacă se mai petrec și accidente”, a adăugat Ionuţ Gherghe, director al diviziei Customer Service, în cadrul Samsung Electronics România.

Pentru mai multe informații puteți accesa: news.samsung.com.

* Samsung Mobile Care este disponibil pentru dispozitivele Samsung Galaxy S7, S8, S8 +, S9, S9+, Note8 și Note9.

[Specificații Samsung Mobile Care]

  Samsung Mobile Care
Preț recomandat 599.99 RON plata în avans pentru cei 2 ani sau 29.99 RON/lună timp de 2 ani
Franșiză 369.99 RON
Daune Orice daună accidentală
Dispozitive compatibile cu programul Galaxy S7/ S8/ S8+/ Note8/ Note9/S9/S9+
Limita de revendicare De două ori pe parcursul a doi ani
Metodă de plată Plată în avans sau lunară
Perioadă de reflecție

capacitatea de a anula și de a obține o rambursare de 100%

14 zile
Rezilierea anticipată

după perioada de reflecție

Rambursare pro-rata
Perioada de cumpărare după achiziționarea de smartphone-uri 30 zile
Termenul de așteptare înainte de prima cerere 0 zile
Transferabilitate Da ( doar la plata în avans)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *