București, 07 martie 2023. Supermarketul online Sezamo anunță deschiderea sezonului de trufandale, în urma unui parteneriat cu peste 40 de producători locali, majoritatea din proximitatea Bucureștiului. Anul trecut, 8 din 10 coșuri conțineau cel puțin o trufanda, iar supermarketul se așteaptă anul acesta la creșteri. Ca în 2023, și anul acesta, vedetele sezonului rămân ceapa verde, ridichile roșii și salata proaspătă.

Oferta supermarketului include un sortiment complet de verdețuri locale: pătrunjel, pătrunjel creț, eco pătrunjel, mărar, ceapă verde, leuștean, ridichi albe legătură, kale ecologic verde și roșu, diverse tipuri de salate (de la lollo bionda la pak choi produs local) măcriș, lobodă, usturoi verde, leurda, urzici. Sortimentația este completată cu specialități internaționale precum hasmațuchi, tarhon, fasole verde din Kenya, sparanghel ECO din Italia, porumb proaspăt din Senegal, cartofi noi ECO din Egipt și Italia.

„Suntem mândri de calitatea fructelor și legumelor noastre, astfel că am decis ca în acest nou sezon să le oferim clienților și mai multe opțiuni gustoase, de la producători locali. Ne respectăm astfel angajamentul de a fi, pe lângă supermarket online, o piață de legume completă, cu produse pe gustul clienților noștri. Producătorii de fructe și legume locali sunt în continuare invitați să ni se alăture”, a declarat Cristian Sălceanu, CEO Sezamo.

Producătorii locali se pot înscrie pentru a deveni parteneri ai supermarketului online. După înscriere, vor stabili împreună planul de producție pentru fiecare produs. Astfel, Sezamo oferă producătorilor locali siguranța achiziționării cantităților convenite și asigurarea ambalajelor fără plastic pentru o serie de legume și fructe.

„Sezamo, dincolo de algoritmi și alte elemente esențiale într-un business online, este realmente animat de oameni, care reușesc să treacă dincolo de ecran și să înțeleagă, să le pese, să ajute. Sezamo a constituit un real sprijin în dezvoltarea Fermei Nasul Roșu. Am simțit că mai lucrează cineva lângă noi. Este un element de stabilitate și continuitate pentru Ferma Nasul Roșu, și o asigurare în plus că vom putea transmite mai departe gustul real al legumelor și fructelor”, a declarat Dan Constantinescu, proprietar ferma ecologica Nasul Roșu.

Clienții noi pot să testeze produsele supermarketului online gratuit, în limita a 50 de lei, folosind un cod special, ofertă valabilă timp limitat, pe categoriile dedicate. În plus, comandând online, clienții vor economisi astfel timp prețios, fără a mai sta în trafic și în aglomerație.

Sezamo este un adevărat one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop. Supermarketul colaborează cu furnizori și producători locali care împărtășesc viziunea lor privind sustenabilitatea. Prin acest tip de parteneriate se asigură clienților cele mai proaspete și de cea mai înaltă calitate produse, în timp ce supermarketul sprijină astfel afacerile locale și reduce amprenta de carbon asociată transportului pe distanțe lungi.

Delicioasele trufandale sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *