Ne-am obisnuit sa cautam tot ce este mai bun cand plecam in concediu, fiindca intr-un timp relativ scurt trebuie sa lasam stresul si sa ne incarcam bateriile cu energie pozitiva. Daca suntem frustrati si in vacante, ne intoarcem la serviciu mai nervosi decat eram inainte de vacanta, fiindca nimic nu ne mai multumeste. Nu ai cum sa fii multumit de concediu, daca:

-camerele de la hotel sunt mici, de parca esti la inchisoare, de la fereastra nu ai ce vedea si in plus, din saltea, din perne, din cearceafuri ies nori negri de praf. Intr-un asemenea mediu pui capul pe perna cu indoiala. Iti vine sa dormi cu capul pe un scaun, cum dorm doamnele, cand s-au coafat pentru nunta de a doua zi, sa nu isi strice parul.
-nu exista restaurant la hotel si mananci pe unde apuci. Daca te-ai intors tarziu din excursie si nu sunt restaurant la alte hoteluri sau magazine, ramai nemancat pana a doua zi.
-au restaurant, dar se gateste atat de rau, incat te deranjeaza si mirosul si aspectul mancarii.
-au restaurant, mancarea este excelenta, dar portiile mici si scumpe ca gramul de aur.
-cand ploua, nu ai ce face la hotel. Stai si dormi in camera sau te uiti la televizor, cum faceai acasa. Care este castigul?

Poti alege cea mai buna oferta cazare Delta Dunarii de pe internet, fiindca sunt suficiente date sa te cazezi intr-un loc care sa iti ofere linistea de care ai nevoie.
Cea mai grozava oferta de cazare in Delta Dunarii se afla la Lebada Resort, complex turistic de cinci stele, care are o multime de oportunitati pentru turistii care o aleg.
Internetul este cel mai bun critic al unui hotel, deoarece:

-pozele de pe site-ul oficial sunt reale. Te poti orienta privind imaginile.
La Lebada Resort mi-au placut camerele si gradina, dar si restaurantul si centru spa.
-evaluarile persoanelor care au trecut pe acolo sunt oneste. Rar se intampla ca un turist sa fie nedrept cu personalul unui hotel si fata de conditiile de acolo.
-numarul de stele justifica atat confortul, cat si comportamentul personalului. Nu se pot obtine sub nicio forma mai mult de trei stele, daca nu se justifica la fata locului.
-articolele postate pe blogurile serioase. Proprietarul blogului a muncit sa il puna pe picioare si nu risca sa poesteze aprecieri care nu se justifica referitoare la un hotel sau la o pensiune.

De pe internet am gasit acest loc binecuvantat unde mi-am petrecut un concediu de vis. Mai intai am citit recomandarile turistilor de pe un forum: ”Cine merge in Delta sa rezerve neaparat o camera sau un apartament la Lebada Resort si nu va regreta. Acest loc te tine in priza. Din pacate a plouat tot timpul cat am stat in delta, dar am avut sala de sport la dispozitie, centru spa, am facut aromoterapie si sedinte de masaj si m-am simtit ca si cum am fost intr-o statiune.” (I.L, inginer constructii)

„Cautam pentru parintii mei un hotel la care exista si o baza de tratament si preturile ma ingrozeau. La Lebada Resort exista o adevarata baza de tratament, iar preturile sunt de doua ori mai mici decat in hotelurile din statiuni. Piscina cu apa sarata, jacuzzi, sauna, masajele si aromoterapiile sunt proceduri care se pot face aici, dupa plimbarile cu barca pe canale si partidele de pescuit.” (U.B, patron restaurant)

„Am venit la Lebada Resort cu copiii, dar si cu parintii nostri si in ciuda diferentelor dintre generatii, toata lumea a fost 100% multumita si a gasit lucruri placute de facut. In timp ce copiii au petrecut la locul de joaca ore de vis, parintii s-au bucurat de tratamentele si consultatiile de la centrul spa.” (T.D, profesor)

M-a incantat sa aflu ca in acest loc nimeni nu se simte marginalizat, ci dimpotriva managerul s-a gandit si la tanar si la batran si la adult si la copil.
Trebuie sa va spun ca mi-a fost greu sa ma intorc acasa dupa un asemenea rasfat si ca o parte din sufletul meu a fost cucerita pentru totdeauna de Lebada Resort.
Mi-a placut aici, cum am pus piciorul pe aleea ce duce catre receptie. Curtea hotelului este curata, amplasarea de poveste, personalul omenos.
Holurile, camerele, restaurantul sunt mobilate cu gust, nu este fir de praf pe mobilier, mochete sau fotolii, iar gradina este si ea ingrijita.
Centrul spa m-a fascinat prin diversitatea tratamentelor: piscina cu apa sarata, sauna umeda si uscate, Jacuzzi, masaj si aromoterapie.
Nu pot uita ce sala de fitness au! Nicaieri nu am gasit atat de multe aparate si echipamente moderne, cum am gasit aici.
La intrarea in cetrul spa am gasit dulapuri curate, prevazute cu cheie in care mi-am lasat hainele, telefonul, cartela de la camera. A fost o mare usurare pentru mine sa stiu ca nu mai am grija acestor lucruri indispensabile.
Despre restaurant am numai cuvinte de lauda, fiindca mancarea este de nota 10, iar oamenii care lucreaza in sala si la bucatarie de nota 20.