Călătorind des, în diverse țări și ajungând să cunosc o sumedenie dintre lanțurile hoteliere ale marilor metropole, mi-am dat seama că una dintre modalitățile cele mai simple de a-ți nemulțumi clienții și, implicit, de a-i pierde definitiv, este să nu tratezi cu dedicare o sumedenie de lucruri care-ți pot plasa hotelul la un nivel superior. Dacă alegi înțelept anumite produse pentru hoteluri poți face ca și șederea într-un hotel de *** să fie mulțumitoare, ba chiar un răsfăț pentru clienții care te aleg.

Grija pentru cosmetice hoteliere nu trebuie niciodată să fie eliminată din atribuțiile celui care-și dorește ca hotelul său să devină locul unui sejur de vis, în care, pe lângă curățenie, servicii ireproșabile, o bucătărie ademenitoare, clientul are la dispoziție toate cele necesare, astfel încât să se poată îngriji, fără să fie nevoit să care-n geamantan sticle enorme cu tot felul de produse necesare. Niciun serviciu hotelier nu este complet fără  asigurarea acestor produse, care pot fi achiziționate la prețuri promoționale și pot schimba imaginea brandului pe care îl dețineți. Vă puteți angaja într-o campanie de promovare a hotelului pe care-l aveți și să vă dați seama după că feedbackul clienților este nefavorabil. De ce, vă veți întreba. Este posibil să fie vorba de o problemă când vine vorba de prosoape și halate hotel.

De câte ori nu auzim istorii amuzante, deși ele vorbesc despre probleme serioase ale unei afaceri, când clienții nu aveau prosoape sau halate bune la îndemână și nu reveneau niciodată în acele hoteluri. Prosoapele și halatele din bumbac sunt de o calitate înaltă, ușor de întreținut și vor conferi hotelului dumneavoastră statutul cuvenit. În fond, pentru fiecare hotel în parte contează enorm de mult aceste detalii care țin de intimitatea clientului și care-i redau buna dispoziție, ajutându-l să se relaxeze. Un gel de duș sau un șampon calitativ, o cremă de corp sau un balsam pentru păr, un prosop gros, cu parfum îmbietor și un halat călduros conduc atât de ușor la o stare de mulțumire extraordinară care-l face pe client să transforme unele locuri într-un alt acasă, pe care le va alege, iar și iar, doar pentru că s-a simțit respectat, în primul rând.

Încercând să-mi înțeleg propria afacere, mi-am dat seama că aceste detalii trebuie să fie un deziderat pentru toate hotelurile și că este datoria noastră să avem grijă de clienți, într-un mod profund, îmbunătățind serviciile. Fie că ai clienți care călătoresc de plăcere sau în interes de serviciu, oferă-le ocazia de a se răsfăța; transformă lucrurile mărunte în finețe și fă din simplitate un aliat. Pune într-un colț o pilă pentru unchii ori niște șervețele pentru pantofi, arată-te un hotel demn de încredere, atent la detalii, grijuliu cu oamenii. Anticipează cerințele pieței, fă pași mici, începând cu aceste lucruri simple și îmbogățește-ți afacerea cu investiții rezonabile a cărora conversii te vor propulsa pe drumul cel bun. Camera de hotel trebuie să fie, în cele din urmă, un spațiu intim, curat și care-ți pune la dispoziție câteva lucruri necesare, având și aerul unui cămin, o particularitate anume, care să-ți lase impresia că este al tău, că ești respectat și pentru banii scoși din buzunar petreci clipe mulțumitoare, relaxante și cu bun gust!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *