București, 6 decembrie 2018 – Timișoreana, cea mai iubită bere din România, a lansat, cu ocazia uneia dintre cele mai frumoase sărbători ale anului, Crăciunul, cea de-a patra ediție a campaniei promoționale „Sărbători acasă”. În fiecare an, Timișoreana este alături de românii care își doresc să petreacă Crăciunul acasă, alături de familie, iar pentru acest an, le-a pregătit celor care s-au înscris în campanie, o seară de sărbătoare împreună cu una dintre cele trei personalități foarte apreciate de către români.

„Timișoreana, o bere cu o istorie de 300 de ani, al cărei meșteșug a fost lăsat moștenire de la o generație de berari la alta, este alături de români de secole, în cele mai frumoase momente, mai ales cu ocazia sărbătorilor petrecute acasă. 2018 este un an aniversar pentru Timișoreana, în care sărbătorim 300 de ani de tradiție și lucruri bune făcute împreună, iar această campanie, „Sărbători acasă”, este un proiect în care s-a implicat echipa: Andrei Uță, Project Manager și Ioana Popescu, Brand Manager, cu mare drag. Cu ocazia acestor sărbători de iarnă, ne-am dorit să fim alături de românii care au dus povestea Timișoreana mai departe și să le oferim în dar de Crăciun momente și mai frumoase alături de cei dragi, petrecute împreună cu una dintre cele mai iubite personalități din România: Andra, Pavel Bartoș sau Adi Hădean”, declară Iulia Dobre, Senior Brand Manager Timișoreana.

„Sărbători acasă” este un prilej minunat de a-mi reaminti ce înseamnă pentru mine Crăciunul: înseamnă colinde, voie bună și clipe de fericire alături de cei dragi. De aceea, mă bucur nespus că acest proiect îmi oferă posibilitatea să pot dărui clipe frumoase și altor familii”, mărturisește Andra.

„Campania aceasta m-a scos din zona mea de confort și asta mi-a plăcut foarte tare. Apoi, o competiție, oricât de amicală, e tot o competiție, iar Andra și Pavel sunt pe cât de amuzanți, pe atât de greu de întrecut. Dacă peste toate astea mai punem și faptul că am făcut-o pentru a spori bucuria sărbătorilor în alte familii decât ale noastre, eu mă declar total mulțumit”, afirmă Adi Hădean.

„Știți ce mi-a plăcut mie la acest proiect? Că cineva își dorește să petreacă sărbătorile în familie. Pentru mine, Crăciunul înseamnă familie, reîntâlnirea cu cei dragi mie și bucuria de a fi alături de ei! Sunt sigur că și Andra, și Adi s-au gândit la același lucru! De aceea, sper ca eu și al meu concurent să ne ridicăm la nivelul așteptărilor și, indiferent de rezultatul final, să aducem foarte multe zâmbete pe fețele celor care vor urmări această campanie și care se vor gândi deja la Crăciunul pe care îl vor petrece în familie”, spune Pavel Bartoș.

Prima etapă a campaniei Timișoreana, „Sărbători acasă”, s-a încheiat pe 21 noiembrie și a invitat participanții să se înscrie în competiție, încărcând pe website-ul campaniei o imagine sau un videoclip prin care să-i convingă pe Andra, Pavel Bartoș sau Adi Hădean că își doresc cu adevărat să meargă acasă cu ocazia sărbătorilor de iarnă. Apoi, în urma etapei de jurizare, cei trei și-au ales câte un concurent cu care să facă echipă și să parcurgă împreună probele competiției.

În cadrul etapei a doua a concursului, care a început pe 3 decembrie, câștigătorii selectați pentru a face echipă cu cele trei personalități își vor testa abilitățile de a crea atmosfera perfectă pentru sărbătorile de iarnă, petrecute acasă. Puteți vedea echipele aici: https://www.beretimisoreana.ro/sarbatoriacasa/echipe.

Între 3 și 14 decembrie, echipele urmează să treacă prin mai multe probe, în care se vor testa diferite abilități de a menține atmosfera perfectă pentru sărbătorile de acasă.

În funcție de voturile acumulate până la finalul campaniei, până pe 14 decembrie, câștigătorul va avea marea șansă de a merge acasă, la cei dragi, împreună cu Andra, Pavel Bartoș sau Adi Hădean, dar și cu multe alte cadouri și surprize pentru familie.

Află ce probe va parcurge echipa preferată și sustine-o aici: https://www.beretimisoreana.ro/sarbatoriacasa/echipe 

Regulamentul promoţiei este disponibil în mod gratuit pe website-ul campaniei Timișoreana.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *